Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2007 detsember 7 ja 13
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 9 Dec 2024 14:27:31 +0200

Tere

Avastasin just, et ma vist ei ole kahte NOTAM-it kooskõlastanud (või ei
näita postkast, et need on välja saadetud). Olin välislähetusel ja ei
pannud tähele, et midagi jäi kooskõlastamata. Kooskõlastasin need nüüd
ära.
Palun vabandust ebamugavuste pärast.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: Lauri Jaakson <[email-masked]>
Sent: Friday, November 8, 2024 12:46 PM
To: [email-masked]; AMC <[email-masked]>
Cc: Diana Krotova <[email-masked]>
Subject: RE: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2007 detsember 7 ja 13

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, November 7, 2024 3:11 PM
To: AMC <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Kooskõlastamiseks ajutine ohuala EED2007 detsember 7 ja 13

Tere

Saadan kooskõlastamiseks kaks ajutise ala EED2007 notam taotlust detsembri
esimese pooles.

1.	7 DETS kõrgus SFC - 8500 FT AMSL
2.	13 DETS kõrgus SFC - 5300 FT AMSL

Tervitades

Kersti Ristimägi

Infokoordinaator

Harjutusväljade taristuportfell

+372 511 4803

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.rkik.ee/>

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.